środa, 9 kwietnia 2014

Autorka marnotrawna.

Mogłabym się wam znowu tłumaczyć, przepraszać i obiecywać, że wezmę się w garść i w końcu coś napiszę. Od jakiego czasu coraz częściej myślę o tym, jak bardzo tęsknię za swoimi bohaterami, i to nie tylko tymi z tego opowiadania, ale również tymi, których zostawiłam dawno temu. Czasem zdarza się nawet, że w przypływie nagłej chęci siadam i dopisuję kilka zdań do rozpoczętego wieki temu rozdziału trzeciego, ale potem nastaje ten moment, kiedy po prostu... po prostu mam dość.
Na moim dysku, jest zapisana znaczna część tej historii, którą planowałam dopieszczać i rozwijać. Najbardziej prosta wersja tego, co zaplanowałam bohaterów - bez zbędnych wątków, postaci, rzeczy, które uważałam za całkowicie zbędne. Skupiona w zasadzie tylko na Lily, Syriuszu i Jamesie.
Nie chcę wam znowu składać obietnic, których nie dotrzymam. Podejmuję męską decyzję, chociaż bardzo bolesną - tą historię już napisałam, tak jak chciałam, dawno temu. Nie będę jej na siłę zmieniać i rozwijać.
Dlatego jeszcze dziś wieczorem, dodam pierwszą jej część. W takiej wersji, jaką napisałam ją ponad rok temu. Od razu mówię, że w całości nie ma tego dużo - nieopublikowana część obejmuje jedynie 25 stron. Druga część, bo moim zamysłem od początku było podzielenie tego na dwie części, przed i po Hogwarcie, liczy sobie mniej więcej tyle samo. Sądzę więc, że opublikowanie całości podzielę na zaledwie kilka rozdziałów. Mam nadzieję, że będzie w stanie wybaczyć mi takie rozwiązani sprawy.

2 komentarze:

  1. Nawet jeśli opublikujesz to co masz już napisane, a kiedyś najdzie Cię ochota zawsze możesz zrobić nam dodatkowy prezent. My i tak bedziemy bardzo szczęśliwi jeśli coś się pojawina tym blogu bez znaczenia jaką ma długość. Myślę, że jeśli nie bedziesz miała nic przeciwko to nawet wydrukuję sobie tę historię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak piszesz :) Naprawdę, ale to NAPRAWDĘ mam nadzieję, że będziesz tak samo myślała jak już dodam wszystko co mam :P

      Usuń

Obserwatorzy

Całkowita liczba wyświetleń stron